eOptika csomagpont

eOptika Személyes átvétel optikai üzletünkben

Az eOptika Budapest belvárosában található üzletében az eOptika.hu webáruház rendeléseit tudja átvenni, ingyenesen.

Hol található az eOptika üzlet?

Az optika Budapest belvárosában található (1066 Budapest, Teréz körút 50), a Nyugati pályaudvar és Oktogon között). Az optikában egy elkülönített részen az internetes rendeléseket lehet gyorsan átvenni, míg az optika nagyobb részében bolti vásárlásra van lehetőség. 

Mikor vehetem át rendelésem?

A személyes átvételi rész nyitvatartása azonos az eOptika központi optikájának nyitvatartásával (Hétfő-Péntek: 9-19 óra, Szombat-Vasárnap: zárva). Rendelése átvétele előtt kérjük mindig tájékozódjon az aktuális nyitvatartási időről. Ez alatt bármikor átveheti rendelését. Internetes rendelése átvételéhez feltétlenül szükséges a "rendelése átvehető" email értesítő és az abban található vonalkód. 

Ezt az email értesítőt rendelése becsomagolásakor, előre láthatóan internetes rendelése leadása után 3-12 munkaórával küldjük ki (amennyiben valamennyi rendelt terméke készleten van. Különben a leglassabban beérkező terméke raktárba érkezése határozza meg a csomagolási időpontot.) Az internetes rendeléseket az eOptika e-kereskedelmi raktára csomagolja, és a csomagokat kiszállítja az optikába is. Az optikában dolgozó kollégák nem csomagolnak, és az optikában található készletből nem szolgálnak ki internetes rendeléseket. Amennyiben 'azonnal' van szüksége lencsére vagy kiegészítőkre, akkor vásárolhat a boltban is, a bolti készlet erejéig. A bolti árak eltérhetnek az internetes áraktól. 

Személyes átvétel működése

  • A személyes átvétel igénybevételéhez:
  • Adja le az eOptika.hu webboltban rendelését.
  • Várja meg a "csomagja átvehető" email értesítést, és azt (és a benne található vonalkódot) hozza magával a csomag átvételéhez.
  • A rendelést rendelési azonosítóval tudja átvenni. Név alapján nem áll módunkban kiadni a csomagot.
  • Az optikába belépéskor készítse elő a "rendelése átvehető" emailben található vonalkódot. Ez nagyon gyorsítja a csomagkiadást.
  • Nagyon gyorsítja a csomagkiadást, ha rendelését előzetesen a webboltban bankkártyával. kifizeti. Szintén lehetőség van az optikában kártyával vagy készpénzzel fizetni.
  • Csomagját átadjuk Önnek.
  • Az internetes rendelések csomagjait nem áll módunkban megbontani.
  • A számlán lévő adatokat nem áll módunkban módosítani. A számlán lévő adatok. módosításával kapcsolatban kérjük vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi változott? 

Segítsen nekünk olcsónak és gyorsnak lenni, azért, hogy mi is olcsók és gyorsak lehessünk az Ön számára!

Ezért: 

  • Jelentősen begyorsítjuk és egyszerűsítjük az internetes rendelések kiadását (vonalkódos azonosítás, webbolti kártyás fizetés);
  • Ezzel szeretnénk elkerülni, hogy sokat kelljen sorba állnia az internetes rendelés átvételéhez;
  • Jelentősen begyorsítjuk a személyes átvétellel kért rendelések csomagolását (2-12 munkaórás sztenderd, napi 2x optikába történő szállítás)
  • Szeretnénk kérni, hogy legyen olyan kedves az email értesítő megkapása után, előkészített vonalkóddal érkezni, és a weboldalon előre kifizetni rendelését;
  • Megszűnik a csomagok megbontásának lehetősége;
  • Megszűnik a "netes árakon azonnali vásárlás" lehetősége. Netes árakon 3-12 óra alatt csomagolunk. Boltunkban azonnal is vásárolhat, bolti árakon. 
  • Megszűnik az előre rendelt szemüvegek próbája az optikában;
  • Nemsokára utánvét-díjat vezetünk be a helyszíni készpénzes vagy kártyás vásárlás után;
  • Nemsokára a bolti vásárlás árai megemelkedhetnek, hiszen az ilyen vásárláshoz ingatlant, kiszolgáló kollégát, bolti készletet kell megfizetnünk