Garanciáink

Miért válassza az eOptikát?

  • Eredeti termék - Kizárólag minőségi, a legjobb gyártóktól származó, eredeti termékeket kínáljuk. (Bővebben ...)
  • Ár-garancia - Ha a vásárlás időpontjában alacsonyabb áron vásárolhatta volna meg a terméket magyar forgalmazótól, mint amilyen áron tőlünk vette, akkor mi a két ár különbözetének 120%-át visszafizetjük Önnek. (Bővebben ...)
  • Egyszerű, gyors - A termék megrendelése után folyamatosan tájékoztatjuk Önt a rendelés állapotáról, és a lehető leggyorsabban juttatjuk el Önhöz a termékeket.
    Kérdéseit 24 órán belül megválaszoljuk. (Bővebben ...)
  • Biztos - 30 napos pénz-visszafizetési garanciát adunk bármely nálunk vásárolt termékre. (Bővebben ...)

Részletes tájékoztató a garanciáinkról:

  1. „Eredeti termék” garancia

    Az általunk kínált termékek a világ nagy kontaktlencse-gyártóinak márkás, eredeti termékei. A gyártók Nyugat-Európa és USA elismert vállalatai, akik több évtizedes tapasztalattal és komoly kutatási eredményekkel bírnak ezen a területen. A termékeket gyári, zárt csomagolásban, ismertető melléklettel küldjük. Mi kizárólag olyan termékeket szállítunk, amelyeket a világ több országában is forgalmaznak a gyártók, tehát kipróbált, tesztelt, bizonyított termékek. A termékek minőségére a gyartó vállal garanciát.

  2. „Ár”-garancia

    Szeretnénk Magyarország legjobb árait biztosítani vásárlóink számára. Annyira hiszünk ebben, hogy felajánljuk, ha bárhol Magyarországon olcsóbban hozzá tud jutni a nálunk vásárolt termékekhez, akkor a különbözet 120%-át visszatérítjük Önnek rendeléséből. Ezen termékek körébe a weboldalunkon is megrendelhető kontaktlencsék, kontaktlencse-ápoló folyadékok és szemcseppek értendők, más típusú termékeinkre nem érvényes a 120%-os ár-garancia.

    Két esetben tud élni a visszatérítéssel:

    • eOptika.hu webboltunkból rendelt termékeket már átvette és kifizette, és 1 héten belül talál olyan hagyományos optikai vagy internetes boltot, amit hivatalosan bejegyzett, rendben működő, bárki által megvásárolható készlettel bíró cég üzemeltet, és ahonnan bármely természetes személy még jelen pillanatban is alacsonyabb fizetendő végösszeggel (beleértve a termékek árát és minden egyéb kapcsolódó díjat) megvásárolhatja ugyanazon termékek összességét (minden termék esetén egyezik a gyártó, márka, kiszerelés, termékparaméterek).
    • Valahol máshol már átvette és kifizette a kívánt termékeket, és egy olyan hagyományos optikai vagy internetes bolt, amit hivatalosan bejegyzett, rendben működő, bárki által megvásárolható készlettel bíró cég üzemeltet, és ahonnan bármely természetes személy még jelen pillanatban is alacsonyabb fizetendő végösszeggel (beleértve a termékek árát és minden egyéb kapcsolódó díjat) megvásárolhatja ugyanazon termékek összességét (minden termék esetén egyezik a gyártó, márka, kiszerelés, termékparaméterek), valamint birtokolja a már átvett és kifizetett termékek vásárlását igazoló számla eredeti példányát.

    Mindkét fenti esetben a megvalósult vásárlás és az összehasonlítás érdekében virtuálisan összerakott termékkosár végösszegek különbségének elbírálása során figyelembe kell venni a felmerülő járulékos költségeket (pl.: szállítási díj, átvételi díj, választott/választható fizetési móddal járó díj), termékkapcsolásokat és egyéb kedvezményeket is. A visszatérítés a következő rendelése során felhasználható vásárlási utalvány formájában történik.
    Az ár-garancia nem érvényes a más kereskedőknél futó különleges, vagy időszakos akciókban részt vevő termékekre.
    eOptika fenntartja a jogot a különbözet és a visszatérítés jogosságának eldöntésére.
    Egy vásárló az ár-garanciát évente legfeljebb 5 alkalommal veheti igénybe, és összesen legfeljebb 12 doboznyi, saját használatú termékre, legfeljebb a megfizetett vételár mértékéig.

    A visszatérítésre irányuló kérését kérjük küldje el a kapcsolat@eoptika.hu email címünkre, és mellékelje az alábbiakat:

    • érintett termék(ek) adatait: márka, típus, kiszerelés, paraméterek;
    • optikai szaküzlet esetén annak nevét és címét, vagy internetes bolt esetén az érintett termékek internetes címét;
    • az alacsonyabb ár észlelésének pontos időpontját;
    • fényképes bizonyítékot arra, hogy valóban olcsóbban is meg lehet vásárolni az érintett termék(ek)et (pl. fénykép a korábbi vásárlásból származó számláról, és egy fénykép egy internetes bolt terméklapjáról).

    Előre is köszönjük!

  3. „Egyszerű, gyors” garancia

    Vállaljuk, hogy egyszerűbbé és gyorsabbá tesszük a vásárlást. Amint megérkeznek hozzánk a megrendelt termékek, és személyesen szeretné őket átvenni az irodánkban, azonnal értesítjük, hogy átvehető a rendelése. Ha futáros kiszállítást kért, akkor emailt küldünk Önnek a csomag útnak indításakor, és innentől 24 órán belül kikézbesíti Önnek a futár a termékeit. Amennyiben ez nem sikerülne, akkor a futár még két alkalommal díjmentesen megkísérli a kézbesitést. Egyszerűbbé teszi a kézbesitést, ha Ön feltünteti a megrendelés során, hogy délelőtt vagy délután szeretné megkapni a terméket. A kiszállitás minden hétköznap, munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között lehetséges.

    Ha a futáros kiszállítás nem kényelmes Önnek, akkor több mint 3000 átvételi pont közül választhat, ahol egyes pontok hétvégéken és ünnepnapokon is tudják Önt fogadni.

    Vállaljuk továbbá, hogy kérdéseire 1 munkanapon belül vagy ennél gyorsabban válaszolunk.

  4. „30 napos visszavételi” garancia

    Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk,  ezért kontaktlencséinkre, kontaktlencse-ápolófolyadékainkra, szemcseppeinkre és szemüvegkereteinkre 30 naptári napos, napszemüvegeinkre 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vállalunk.
    Amennyiben Ön vissza szeretné adni bármely nálunk vásárolt terméket, akkor mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát. A termék visszaváltását nem szükséges indokolnia.
    Fontos, hogy csak bontatlan, utólagos jelölésektől mentes, sértetlen csomagolású, nem használt terméket áll módunkban visszavenni.
    A termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, annak költségét Ön állja. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszünk át. Személyesen is visszahozhatja a terméket, de ekkor kérjük, írja meg előre a kapcsolat@eoptika.hu email címünkre várható érkezésének időpontját.

    Esetleges minőségi kifogását kérjük, hogy internetes űrlapunkon keresztül: itt küldje be nekünk.

    Számláinkon csomagként jelölt számlatételeink esetén a pénz-visszafizetési garancia kizárólag együttesen érvényesíthető. Minden csomagba tartozó tételt ^ jellel jelöltünk.

    Jelen Garanciáink az Általános szerződési feltételek része.

    Utolsó frissítés dátuma: 2016. augusztus 15.