Garanciáink

Miért válassza az eOptikát?

  • Eredeti termék - Kizárólag minőségi, a legjobb gyártóktól származó, eredeti termékeket kínáljuk. (Bővebben ...)
  • Ár-garancia - Ha a vásárlás időpontjában alacsonyabb áron vásárolhatta volna meg a terméket magyar forgalmazótól, mint amilyen áron tőlünk vette, akkor mi a két ár különbözetének 100%-át visszafizetjük Önnek. (Bővebben ...)
  • Egyszerű, gyors - A termék megrendelése után folyamatosan tájékoztatjuk Önt a rendelés állapotáról, és a lehető leggyorsabban juttatjuk el Önhöz a termékeket.
    Kérdéseit 24 órán belül megválaszoljuk. (Bővebben ...)
  • Biztos - 14 napos pénz-visszafizetési garanciát adunk bármely nálunk vásárolt szemüvegre, szemüvegkeretre vagy napszemüvegre és 30 napos pénz-visszafizetési garanciát kontaktlencsékre. (Bővebben ...)

Részletes tájékoztató a garanciáinkról:

  1. „Eredeti termék” garancia

    Az általunk kínált termékek a világ nagy kontaktlencse, szemüvegkeret és napszemüveg-gyártóinak márkás, eredeti termékei.  A gyártók Nyugat-Európa és USA elismert vállalatai, akik több évtizedes tapasztalattal és komoly kutatási eredményekkel bírnak ezen a területen. A termékeket gyári, zárt csomagolásban, ismertető melléklettel küldjük. Mi kizárólag olyan termékeket szállítunk, amelyeket a világ több országában is forgalmaznak a gyártók, tehát kipróbált, tesztelt, bizonyított termékek. A termékek minőségére a gyartó vállal garanciát. Hivatalos viszonteladói vagyunk a legtöbb forgalmazott márkának és a termékek valódiságáért 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

  2. „Ár”-garancia

    Szeretnénk Magyarország legjobb árait biztosítani vásárlóink számára. Annyira hiszünk ebben, hogy felajánljuk, ha bárhol Magyarországon üzemelő magyar cégnél, annak webshopjában vagy fizikai üzletében nyilvánosan meghirdetett, minden tekintetben azonos és ugyanazon feltételek mellett megvásárolható (tehát raktáron lévő és elérhető) termékhez olcsóbban hozzá tud jutni, mint az eOptika webshopban, akkor a különbözet 100%-át visszatérítjük Önnek. Ezen termékek körébe a weboldalunkon megrendelt kontaktlencsék, kontaktlencse-ápoló folyadékok, szemcseppek, optikai keretek, szemüvegek és napszemüvegek értendők. Komplett szemüveg rendelése esetén a teljes szemüvegre egyben vállaljuk a garanciát, a lencsére és keretre külön-külön nem.
    Az ár-garancia nem érvényes a más kereskedőknél futó különleges, vagy időszakos akciókban részt vevő termékekre.

    Ilyen módon tud élni a visszatérítéssel:

    • eOptika.hu webboltunkból rendelt termékeket már átvette és kifizette, és 1 héten belül talál olyan hagyományos optikai vagy internetes boltot, amit hivatalosan bejegyzett, rendben működő, bárki által megvásárolható készlettel bíró Magyar cég üzemeltet, és ahonnan bármely természetes személy még jelen pillanatban is alacsonyabb fizetendő végösszeggel (beleértve a termékek árát és minden egyéb kapcsolódó díjat) megvásárolhatja ugyanazon termékek összességét (minden termék esetén egyezik a gyártó, márka, kiszerelés, termékparaméterek). Ebben az esetben a bizonyító erejű online linket, fényképet, képernyőképet és a termék elérhetőségének egyéb bizonyítékot kérjük küldje meg nekünk az Ön által vásárolt termékről szóló rendelési azonosítóval vagy számlával együtt.


    A fenti esetben a megvalósult vásárlás és az összehasonlítás érdekében virtuálisan összerakott termékkosár végösszegek különbségének elbírálása során figyelembe kell venni a felmerülő járulékos költségeket (pl.: szállítási díj, átvételi díj, választott/választható fizetési móddal járó díj), termékkapcsolásokat és egyéb kedvezményeket is. A visszatérítés a következő rendelése során felhasználható vásárlási utalvány formájában történik.
    eOptika fenntartja a jogot a különbözet és a visszatérítés jogosságának eldöntésére.

    • Egy vásárló az ár-garanciát kontaktlencse vásárlás során évente legfeljebb 3 alkalommal veheti igénybe, és összesen legfeljebb 4 doboznyi, saját használatú termékre, legfeljebb a megfizetett vételár mértékéig.
    • Egyéb termékek esetében (kontaktlencse-ápoló folyadékok, szemcseppek, optikai keretek, napszemüvegek) az ár-garancia évente 1 alkalommal vehető igénybe legfeljebb a megfizetett vételár mértékéig.

    A visszatérítésre irányuló kérését kérjük küldje el a kapcsolat@eoptika.hu email címünkre, és mellékelje az alábbiakat:

    • érintett termék(ek) adatait: márka, típus, kiszerelés, paraméterek;
    • optikai szaküzlet esetén annak nevét és címét, vagy internetes bolt esetén az érintett termékek internetes címét;
    • az alacsonyabb ár észlelésének pontos időpontját;
    • fényképes vagy képernyőképes bizonyítékot arra, hogy valóban olcsóbban is meg lehet vásárolni az érintett termék(ek)et (pl. fénykép a korábbi vásárlásból származó számláról, és egy link egy internetes bolt terméklapjáról).

    Előre is köszönjük!

  3. „Egyszerű, gyors” garancia

    Vállaljuk, hogy egyszerűbbé és gyorsabbá tesszük a vásárlást. Amint megérkeznek hozzánk a megrendelt termékek, és személyesen szeretné őket átvenni az irodánkban, azonnal értesítjük, hogy átvehető a rendelése. Ha futáros kiszállítást kért, akkor emailt küldünk Önnek a csomag útnak indításakor, és innentől munkanapokon 24 órán belül kikézbesíti Önnek a futár a termékeit. Amennyiben ez nem sikerülne, akkor a futár még egy alkalommal díjmentesen megkísérli a kézbesitést. Egyszerűbbé teszi a kézbesitést, ha Ön feltünteti a megrendelés során, hogy délelőtt vagy délután szeretné megkapni a terméket. A kiszállítás minden hétköznap, munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között lehetséges.

    Ha a futáros kiszállítás nem kényelmes Önnek, akkor több mint 3000 átvételi pont közül választhat, ahol egyes pontok hétvégéken és ünnepnapokon is tudják Önt fogadni.

    Vállaljuk továbbá, hogy kérdéseire 2 munkanapon belül igyekszünk válaszolni.

  4. „14 napos visszavételi” garancia

    Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk, ezért kontaktlencséinkre, kontaktlencse-ápolófolyadékainkra, szemcseppeinkre 30 napos (Pro-Vision kontaktlencse termékünkre 365 napos), szemüvegkereteinkre és napszemüvegeinkre 14 naptári napos, kérdés nélküli pénz-visszafizetési garanciát vállalunk.
    Amennyiben Ön vissza szeretné adni bármely nálunk vásárolt terméket, akkor mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát. A termék visszaváltását nem szükséges indokolnia.

    A termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, annak költségét Ön állja. Részletes visszaküldési és csere információk

    Esetleges minőségi kifogását kérjük, hogy internetes űrlapunkon keresztül: itt küldje be nekünk.

    Számláinkon csomagként jelölt számlatételeink esetén a pénz-visszafizetési garancia kizárólag együttesen érvényesíthető. Minden csomagba tartozó tételt ^ jellel jelöltünk.

    Jelen Garanciáink az Általános szerződési feltételek része.

    Utolsó frissítés dátuma: 2022. május 13.