Panaszkezelés

Tisztelt Vásárlónk,

 

Rendelésével kapcsolatos panaszát, kérjük az alábbi űrlap kitöltésével jelezze. A gyorsabb ügyintézés érdekében, küldje el számunkra a problémás rendelés azonosítóját, vagy küldje tovább számunkra a megrendelés visszaigazoló e-mailt. 

Az eOptika a termékkel vagy az eOptika tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás előterjesztését követően legkésőbb 30 napon belül – melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít bele – írásban érdemben válaszol.

 

Az üzenetben kérjük írja meg a panasszal érintett termék nevét vagy szolgáltatást, illetve panaszának okát.

 

Amennyiben a termék minőségét kifogásolja, kérjük töltse ki Minőségi bejelentő űrlapunkat és küldje vissza részünkre a terméket.

Visszaküldési és csere információk

 

Panaszbejelentés

 

Ha valamely szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban kifogással élne, legyen kedves az alábbi űrlapon jelezze felénk.

 

Köszönjük, baráti üdvözlettel:
az eOptika.hu csapata