Visszaküldési és csere információk
Internetes rendelés törlésével, cseréjével és visszaküldésével kapcsolatos információk
Az alábbiakban összefoglaljuk az online, weboldalunkon vásárolt termékekkel kapcsolatos visszaküldéssel és a visszatérítésekkel kapcsolatos információkat. Az Ön jogainak és kötelezettségeinek teljes áttekintését lásd az Általános szerződési feltételek teljes szövegében.
FIGYELEM! Az internetes rendelések visszafizetésére vagy cseréjére kizárólag postai úton van lehetőség. A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.
A vásárló jogai:
Rendelése kiszállítása előtt e-mailben értesítjük a kiszállításról.
- A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még afutárhoz. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.
- Webshopunkban vásárolt kontaktlencsékre, kontaktlencse-ápolófolyadékokra, szemcseppekre 30 naptári napos, szemüvegkeretekre, szemüveglencsékre és napszemüvegekre 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vagy cserét vállalunk. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk
visszavenni. Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újraértékesíthető állapotban kell lennie és minden tartozékát tartalmaznia kell (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).
- 14 napos elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten, webshopunkban megvásárolt terméket, ha meggondolta magát. Felhasználó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk, ezért a webshopunkban vásárolt kontaktlencsére, kontaktlencse-ápolófolyadékra, szemcseppre és szemüvegkeretre 30 (harminc) naptári napos, napszemüvegre 14 (tizennégy) napos indokolás nélküli elállásra adunk lehetőséget.
c) Fogyasztó nem jogosult a vásárlástól elállni, amennyiben vásárlása az eOptika fizikai boltjában történt.
- Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
- Az elállási jog részleteiről az Általános szerződési feltételek 4. pontjában tájékozódhat.
1. Rendelés törlése kiszállítás előtt:
Önnek lehetősége van rendelése törlésére a kiszállítás előtt. A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még a futárhoz. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.
Amennyiben online fizette ki a rendelését, a rendelés törlése után, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. Az Ön által jelzett igény azt jelenti, hogy rendelése nem kerül kiszállításra. Időnként a rendelések törlését akadályozhatják logisztikai problémák, de erről haladéktalanul
tájékoztatjuk.
2. Visszafizetés, csere-garancia
- Kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer,szemcsepp) visszaküldése, visszatérítés vagy csere céljából a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A lejárati idővel rendelkező termékek esetében a lejárati idő 6 hónapnál nem lehet kevesebb. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát.
- Szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén visszaküldheti nekünk visszatérítés vagy csere céljából a szállítás kézhezvételétől számított 14 napon belül. Kizárólag sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát. Szemüvegek, napszemüvegek esetén minden tartozékot vissza kell küldeni (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).
Pénzvisszafizetés, csere folyamata:
- Pénzvisszafizetés esetén a visszaküldendő termékeket
a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft.,1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!
b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft., 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!
A visszafizetés minden esetben csak akkor történik, ha a vissza küldendő áru megérkezett a megadott címre és megfelel a visszaküldési feltételeknek. A visszaküldött termékeknek az Ön által kifizetett árát térítjük vissza. A visszautalási folyamat a visszaérkezést követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.
Fontos, hogy csak bontatlan (Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újraértékesíthető állapotban kell lennie), utólagos jelölésektől mentes, sértetlen csomagolású, nem használt terméket áll módunkban visszavenni. A termék visszaváltását nem szükséges indokolnia.
Kivétel ez alól a Pro-Vision kontaktlencse, amit megbontott, de sérülésmentes állapotban is visszaveszünk. Pro-Vision kontaktlencse visszaküldése >>
- Visszáru vagy csere igényét kérjük az alábbi e-mail címen jelezze: kapcsolat@eoptika.hu. Ezt követően a visszaküldendő termékeket:
a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!
b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!
Csere termék esetén amennyiben olcsóbb terméket választott a különbözet visszautalásra kerül Önnek. A visszautalási folyamat a visszaérkezést követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.
Amennyiben drágább terméket választ úgy a különbözetet egy fizetési link segítségével tudja rendezni, online, mint egy szokásos kártyahasználat során.
Visszaszállítási cím:
Felhívjuk figyelmét, hogy erre a címre postai úton vagy futárral kell küldeni a csomagot. Kérjük helyezze a visszaküldendő csomagot merev falú kartondobozba, hogy a doboz belső tartalma semmiképp ne sérüljön meg a visszaszállítás során. Minden nekünk visszaküldött csomag hátoldalán tüntesse fel saját (a feladó) címét! A legrosszabb esetekben ez biztosítja, hogy a csomag ne vesszen el. A visszaküldés minden felmerülő költségét Önnek kell viselnie.
A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.
Címünk: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!