Visszaküldési és csere információk

Internetes rendelés törlésével, cseréjével és visszaküldésével kapcsolatos információk

Az alábbiakban összefoglaljuk az online, weboldalunkon vásárolt termékekkel kapcsolatos visszaküldéssel és a visszatérítésekkel kapcsolatos információkat. Az Ön jogainak és kötelezettségeinek teljes áttekintését lásd az Általános szerződési feltételek teljes szövegében.

FIGYELEM! Az internetes rendelések visszafizetésére vagy cseréjére kizárólag postai úton van lehetőség. A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.

A vásárló jogai:

Rendelése kiszállítása előtt e-mailben értesítjük a kiszállításról.

    • A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még afutárhoz. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.
    • Webshopunkban vásárolt kontaktlencsékre, kontaktlencse-ápolófolyadékokra, szemcseppekre 30 naptári napos, szemüvegkeretekre, szemüveglencsékre és napszemüvegekre 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vagy cserét vállalunk. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk
      visszavenni. Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újraértékesíthető állapotban kell lennie és minden tartozékát tartalmaznia kell (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).
    • 14 napos elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten, webshopunkban megvásárolt terméket, ha meggondolta magát. Felhasználó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

 

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk, ezért a webshopunkban vásárolt kontaktlencsére, kontaktlencse-ápolófolyadékra, szemcseppre és szemüvegkeretre 30 (harminc) naptári napos, napszemüvegre 14 (tizennégy) napos indokolás nélküli elállásra adunk lehetőséget.

c) Fogyasztó nem jogosult a vásárlástól elállni, amennyiben vásárlása az eOptika fizikai boltjában történt.

 

    • Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.



1. Rendelés törlése kiszállítás előtt:

Önnek lehetősége van rendelése törlésére a kiszállítás előtt. A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még a futárhoz. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.

Amennyiben online fizette ki a rendelését, a rendelés törlése után, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. Az Ön által jelzett igény azt jelenti, hogy rendelése nem kerül kiszállításra. Időnként a rendelések törlését akadályozhatják logisztikai problémák, de erről haladéktalanul
tájékoztatjuk.

 

2. Visszafizetés, csere-garancia

 

    • Kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer,szemcsepp) visszaküldése, visszatérítés vagy csere céljából a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A lejárati idővel rendelkező termékek esetében a lejárati idő 6 hónapnál nem lehet kevesebb. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát.

 

    • Szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén visszaküldheti nekünk visszatérítés vagy csere céljából a szállítás kézhezvételétől számított 14 napon belül. Kizárólag sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát. Szemüvegek, napszemüvegek esetén minden tartozékot vissza kell küldeni (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).


Pénzvisszafizetés, csere folyamata:



    • Pénzvisszafizetés esetén a visszaküldendő termékeket

a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft.,1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft., 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

 

A visszafizetés minden esetben csak akkor történik, ha a vissza küldendő áru megérkezett a megadott címre és megfelel a visszaküldési feltételeknek. A visszaküldött termékeknek az Ön által kifizetett árát térítjük vissza. A visszautalási folyamat a visszaérkezést követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.

 

Fontos, hogy csak bontatlan (Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újraértékesíthető állapotban kell lennie), utólagos jelölésektől mentes, sértetlen csomagolású, nem használt terméket áll módunkban visszavenni. A termék visszaváltását nem szükséges indokolnia.

 

Kivétel ez alól a Pro-Vision kontaktlencse, amit megbontott, de sérülésmentes állapotban is visszaveszünk. Pro-Vision kontaktlencse visszaküldése >>

 

    • Visszáru vagy csere igényét kérjük az alábbi e-mail címen jelezze: kapcsolat@eoptika.hu. Ezt követően a visszaküldendő termékeket:



a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

 

b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

 

Csere termék esetén amennyiben olcsóbb terméket választott a különbözet visszautalásra kerül Önnek. A visszautalási folyamat a visszaérkezést követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.

Amennyiben drágább terméket választ úgy a különbözetet egy fizetési link segítségével tudja rendezni, online, mint egy szokásos kártyahasználat során.

 

Visszaszállítási cím:

Felhívjuk figyelmét, hogy erre a címre postai úton vagy futárral kell küldeni a csomagot. Kérjük helyezze a visszaküldendő csomagot merev falú kartondobozba, hogy a doboz belső tartalma semmiképp ne sérüljön meg a visszaszállítás során. Minden nekünk visszaküldött csomag hátoldalán tüntesse fel saját (a feladó) címét! A legrosszabb esetekben ez biztosítja, hogy a csomag ne vesszen el. A visszaküldés minden felmerülő költségét Önnek kell viselnie. 
A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.

Címünk: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!