Visszaküldési és csere információk

Internetes rendelés törlésével, cseréjével és visszaküldésével kapcsolatos információk

Az alábbiakban összefoglaljuk az online, weboldalunkon vásárolt termékekkel kapcsolatos visszaküldéssel és a visszatérítésekkel kapcsolatos információkat. Az Ön jogainak és kötelezettségeinek teljes áttekintését lásd az Általános szerződési feltételek teljes szövegében.

FIGYELEM! Az internetes rendelések visszaküldésére vagy cseréjére kizárólag postai úton vagy egyéb futárszolgálat választásával van lehetőség.

Figyelmébe ajánljuk a Foxpost Return szolgáltatását, amivel kedvezőbb áron és egyszerűen visszaküldheti rendelését, attól függetlenül, hogy eredetileg milyen szállítási módot választott. Erről részletes információt itt talál!

A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen!

A vásárló jogai:

Rendelése kiszállítása előtt e-mailben értesítjük a kiszállításról.

  • A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még feladásra. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.
  • Webshopunkban vásárolt kontaktlencsékre, kontaktlencse-ápolófolyadékokra, szemcseppekre 30 naptári napos, szemüvegkeretekre, szemüveglencsékre és napszemüvegekre 21 napos pénz-visszafizetési garanciát vagy cserét vállalunk. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk
    visszavenni. Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újra értékesíthető állapotban kell lennie és minden tartozékát tartalmaznia kell (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).
  • 14 napos elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten, webshopunkban megvásárolt terméket, ha meggondolta magát. Felhasználó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk, ezért a webshopunkban vásárolt kontaktlencsére, kontaktlencse-ápolófolyadékra, szemcseppre és szemüvegkeretre 30 (harminc) naptári napos, napszemüvegre 21 (huszonegy) napos indokolás nélküli elállásra adunk lehetőséget.

c) Fogyasztó nem jogosult a vásárlástól elállni, amennyiben vásárlása az eOptika fizikai boltjában történt.

  • Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
  • Az elállási jog részleteiről az Általános szerződési feltételek 4. pontjában tájékozódhat.

1. Rendelés törlése kiszállítás előtt:

Önnek lehetősége van internetes rendelése törlésére a kiszállítás előtt. A rendelés visszaigazolást követő 3-5 órán belül töröltetheti a rendelését. Rendelésének törlését minél hamarabb jelezze felénk, hogy csomagja ne kerüljön még a futárhoz. Ha csomagja már a futárnál van, nem tudjuk a csomagot visszafordítani. Kérjük a rendelésének törlési igényét küldje az értesítésben található futárszolgálat elérhetőségére és másolatba tegye be ügyfélszolgálatunk e-mail címét: kapcsolat@eoptika.hu.

Amennyiben online fizette ki a rendelését, a rendelés törlése után, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza, ahonnan eredetileg fizette a rendelést. Az Ön által jelzett igény azt jelenti, hogy rendelése nem kerül kiszállításra. Időnként a rendelések törlését akadályozhatják logisztikai problémák, de erről haladéktalanul
tájékoztatjuk.

2. Visszafizetés, csere-garancia

  • Kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer,szemcsepp) visszaküldése, visszatérítés vagy csere céljából a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül. Kizárólag bontatlan, felhasználatlan és sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A lejárati idővel rendelkező termékek esetében a lejárati idő 6 hónapnál nem lehet kevesebb. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát.

  • Szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén visszaküldheti nekünk visszatérítés vagy csere céljából a szállítás kézhezvételétől számított 21 napon belül. Kizárólag sértetlen csomagolású árut tudunk visszavenni. A csomagnak tartalmaznia kell a számlát, ami igazolja, hogy az eOptika.hu webshopjáról lett rendelve a termék. Kérjük elállás esetén mellékelje magyarországi bankszámlaszámát is, ahova visszautalhatjuk valamennyi termék vételárát. 
    Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék doboza felbontható, de visszaküldés esetén, annak újra értékesíthető állapotban kell lennie és minden tartozékát tartalmaznia kell (szemüvegtok, törlőkendő, demo lencse).

Pénzvisszafizetés, csere folyamata:

Pénzvisszafizetés esetén a visszaküldendő termékeket

a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft.,1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 21 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft., 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

A visszafizetés minden esetben csak akkor történik, ha a vissza küldendő áru megérkezett a megadott címre és megfelel a visszaküldési feltételeknek. A visszaküldött termékeknek az Ön által kifizetett árát térítjük vissza. A visszautalási folyamat a visszaérkezés és a visszáru feldolgozását
követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést.

A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.

Fontos, hogy csak bontatlan (Szemüvegek, napszemüvegek esetén a termék felpróbálása miatt a doboz felbontható, de visszaküldés esetén, annak újra értékesíthető állapotban kell lennie), utólagos jelölésektől mentes, sértetlen csomagolású, nem használt terméket áll módunkban visszavenni. A termék visszaváltását nem szükséges indokolnia.

Kivétel ez alól a Pro-Vision kontaktlencse, amit megbontott, de sérülésmentes állapotban is visszaveszünk. Pro-Vision kontaktlencse visszaküldése >>

  • Visszáru vagy csere igényét kérjük az alábbi e-mail címen jelezze: kapcsolat@eoptika.hu. Ezt követően a visszaküldendő termékeket:

a) kontaktlencse és az ehhez kapcsolódó termék (ápolószer, szemcsepp) visszaküldése esetén a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

b) szemüvegkeretek, szemüveglencsék és napszemüvegek esetén a kézhezvételtől számított 21 napon belül küldje vissza a terméket az alábbi címre: eOptika Kft. Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

Csere termék esetén amennyiben olcsóbb terméket választott a különbözet visszautalásra kerül Önnek. A visszautalási folyamat a visszaérkezést és a feldolgozást követő 5 munkanapon belül vagy hamarabb megkezdődik. Amennyiben online fizette ki a rendelését, ugyanarra a bankkártyára vagy PayPal email-re küldjük vissza az összeget, ahonnan eredetileg fizette a rendelést.

A visszautalás összege általában 10 munkanapon belül érkezik meg számlájára. A jóváírás banktól függően akár ennél hosszabb időt is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg számláján, kérjük a szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál, ahol lehetősége van reklamációs eljárást kezdeményezni az összeg mielőbbi jóváírása érdekében.

Amennyiben drágább terméket választ úgy a különbözetet egy fizetési link segítségével tudja rendezni, online, mint egy szokásos kártyahasználat során. A fizetési linket ügyfélszolgálatunk fogja kiküldeni a rendelésben rögzített e-mail címre.

Visszaszállítási cím:

Felhívjuk figyelmét, hogy erre a címre postai úton vagy futárral kell küldeni a csomagot. Kérjük helyezze a visszaküldendő csomagot merev falú kartondobozba, hogy a doboz belső tartalma semmiképp ne sérüljön meg a visszaszállítás során. Minden nekünk visszaküldött csomag hátoldalán tüntesse fel saját (a feladó) címét! A legrosszabb esetekben ez biztosítja, hogy a csomag ne vesszen el.

Címünk: eOptika Kft. 1132 Budapest, Visegrádi utca 11. fszt. 1. Kérjük a raktárunk címéhez írja az "utcafronti bejárat" kiegészítést!

A visszaküldés minden felmerülő költségét Önnek kell viselnie. 

A visszárut vagy csere terméket sem optikánkba, sem raktárunkba nem lehet visszavinni személyesen.

Figyelmébe ajánljuk a Foxpost Return szolgáltatását, amivel kedvezőbb áron és egyszerűen visszaküldheti rendelését, attól függetlenül, hogy eredetileg milyen szállítási módot választott. Erről részletes információt itt talál!