Szállítás és fizetés
Átvételi lehetőségek
- Személyes átvétel, eOptika márkaboltban Budapesten (1066 Budapest, Teréz körút 50)
- Országszerte, 800 ponton - FoxPost
- Országszerte, 5400 ponton - PostaPont
- Országszerte, 1700 ponton - GLS CsomagPontok és GLS Automaták
- Országszerte, futárral saját címre
- Külföldre (ajánlott postai küldeményként)
- Külföldre (UPS futárral)
Fizetési lehetőségek
- eOptika márkaboltunkban készpénz
- eOptika márkaboltunkban bankkártya (Visa, Maestro, MasterCard)
- eOptika márkaboltunkban, csak látásvizsgálatot SZÉP kártyával (OTP, MBH, K&H)
- eOptika márkaboltunkban MKB, OTP, Patika, Generali, Tempo, Új pillér, Medicina ep.-i kártya
- Átvételi pontokon készpénz vagy bankkártya: + 200 Ft utánvét
- Futárnál készpénz vagy bankkártya: + 200 Ft utánvét
- Weboldalunkon online bankkártya (Visa, Maestro, MasterCard)
- Weboldalunkon PayPal: +500 Ft extra költség
Átvételi lehetőségek
Személyes átvétel, eOptika márkaboltban Budapesten (1066 Budapest, Teréz körút 50.)
Ingyenesen átveheti internetes rendelését üzletünkben (H-1066 Bp, Teréz krt 50.), munkanapokon 10.00 és 18.00 óra között. Optikánk szombaton és vasárnap zárva tart. Fontos tudnia, hogy csomagját e-kereskedelmi raktárunkban állítjuk össze, ezért minden esetben várja meg az átvétel lehetőségét jelző visszaigazoló levelünket, amely tartalmazza az átvételhez szükséges vonalkódot is. Internetes rendelése átvételre maximum 4 munkanap áll rendelkezésére és fizethet készpénzzel, bankkártyával és egészségpénztári kártyával is. SZÉP kártyát csak a szolgáltatások igénybevétele után, azaz látásvizsgálatok kifizetésére tudunk elfogadni.
Fontos tudnia, hogy csomagját e-kereskedelmi raktárunkban állítjuk össze, ezért minden esetben várja meg az átvétel lehetőségét jelző visszaigazoló levelünket, amely tartalmazza az átvételhez szükséges vonalkódot is. Internetes rendelése átvételre maximum 4 munkanap áll rendelkezésére és jelenleg készpénzzel tudja átvenni a rendeléseket.
Országszerte, 800 csomagautomata - FoxPost
Az Foxpost csomagautomaták 278 településen találhatók meg. A nyitott helyen lévő automaták 24 órában, a zárt helyen található automaták a helyszín nyitvatartási idejében érhetőek el. Ha már minden rendelt terméke raktárunkban van, úgy csomagja budapesti pontokra 1-2 munkanap, vidéki pontokra 2-3 munkanap alatt érkezik ki. (Ön két email értesítést fog kapni: először emailt tőlünk (az eOptika.hu-tól), majd SMS-t a Foxpost-tól, amikor megérkezett csomagja a választott csomagautomatába. Az adott ponton legfeljebb 5 napig várja Önt csomagja, hogy átvegye, utána automatikusan visszaszállítják nekünk. A szállítási költség 17 500 Ft rendelési érték alatt 590 Ft, 17 500 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén INGYENES. Bővebb információt talál a FoxPost oldalán, vagy forduljon ügyfélszolgálatukhoz a 06-1-999-0-369 (H-P 09-21 óráig). Rendelésének aktuális állapotáról a FoxPost csomagkövetés oldalán tájékozódhat.
Országszerte, 5400 ponton, PostaPont/csomagautomata
Magyarország több mint 2100 településén, több mint 5400 PostaPonton, rugalmas időbeosztással személyesen is át tudja venni rendelését. Ezek a PostaPontok többségükben postahivatalok, de vannak közöttük MOL benzinkutak, Coop áruházak és csomagautomaták is. Nyitva tartásuk pontonként változó. A legtöbb PostaPonton fizethet készpénzzel és bankkártyával is, de csomagautomatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Érdemes tudni, hogy a bankkártyás fizetés a Magyar Postákon már nem számít készpénzfelvételnek. Ha már minden rendelt terméke raktárunkban van, úgy csomagja 1-2 munkanap alatt kiérkezik a választott PostaPontra. Ön két email értesítést fog kapni: először tőlünk (az eOptika.hu-tól), majd a Magyar Postától, amikor megérkezett csomagja a választott PostaPontra. Az adott ponton 5 napig várja Önt csomagja, utána automatikusan visszaszállítják nekünk. Az adott csomagautomatában 2 munkanapig, a választott csomagponton pedig 5 munkanapig várja Önt csomagja, utána automatikusan visszaszállítják nekünk. Amennyiben Postahivatalba kérte a csomagját, úgy vigye magával személyi igazolványát és lakcím kártyáját is, mert a Posta kollégái átvételkor ellenőrzik, hogy az átvételnél megjelölt személy egyezik-e az átvételre érkezővel. A szállítási költség 17 500 Ft alatti rendelési érték alatt 890 Ft, 17 500 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén INGYENES. További információ az átvételi pontokról: postapont.hu, telefon: +36 (40) 31 32 33. Rendelésének aktuális állapotáról a PostaPont csomagkövetés oldalán tájékozódhat.
Országszerte, 1700 ponton, GLS CsomagPontok és GLS Automaták
Kiválóan felépített hálózatával gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek. A hatalmas GLS HUB mellett 89 depó és több mint 2200 futár gondoskodik arról, hogy a csomagok a megfelelő szortírozást követően minél előbb eljuthassanak a címzettekhez. A házhozszállítás mellett 1700 átadópontból (GLS CsomagPontok és GLS Automaták) álló hálózatával a GLS ebben a szegmensben is országos lefedettséget kínál. A szállítási költség 990 Ft. További információ az átvételi pontokról: gls-group.com, telefon: 06 (29) 886 700. Rendelésének aktuális állapotáról a GLS csomagkövetés oldalán tájékozódhat.
Országszerte, futárral saját címére
Kiszállítás munkahelyére vagy lakására, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. Javasoljuk, hogy akkor rendeljen futáros kiszállítást, ha 9.00 és 17.00 óra között Ön vagy megbízottja a helyszínen át tudja venni a csomagot (és ki tudja fizetni az esetleges utánvét összegét). Rendeléskor megadhatja a kiszállítással kapcsolatos adatokat (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). 17 500 Ft-ot meghaladó rendelési érték esetén INGYENES, egyébként 790 Ft. Az eOptika küld Önnek a kiszállítás előtti munkanapon e-mailben értesítést a futáros feladás tényéről és a fuvarlevélszámról. A kiszállítás reggelén Ön üzenetet fog kapni a futártól, hogy hozzávetőlegesen mikor érkezik a csomagja. Szükség esetén Ön tud kapcsolatba lépni a futárcéggel és pontosítani a kiszállítási adatokon. Az Express One futárszolgálat elérhetősége 06 (1) 877 7400, weben: expressone.hu, e-mailen: ugyfelszolgalat@expressone.hu. A Sprinter futárszolgálat elérhetősége: 06 (1) 347 3000, weben: sprinter.hu, emailen: info@sprinter.hu. Rendelésének aktuális állapotáról az ExpressOne csomagkövetés vagy a Sprinter csomagkövetés oldalakon tájékozódhat.
Országszerte, GLS futárral saját címére
Kiszállítás munkahelyére vagy lakására, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. Javasoljuk, hogy akkor rendeljen futáros kiszállítást, ha 9.00 és 17.00 óra között Ön vagy megbízottja a helyszínen át tudja venni a csomagot (és ki tudja fizetni az esetleges utánvét összegét). Rendeléskor megadhatja a kiszállítással kapcsolatos adatokat (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). A szállítási költség 1490 Ft. Az eOptika küld Önnek a kiszállítás előtti munkanapon e-mailben értesítést a futáros feladás tényéről és a fuvarlevélszámról. A kiszállítás reggelén Ön üzenetet fog kapni a futártól, hogy hozzávetőlegesen mikor érkezik a csomagja. Szükség esetén Ön tud kapcsolatba lépni a futárcéggel és pontosítani a kiszállítási adatokon. Kiválóan felépített hálózatával gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek. A hatalmas GLS HUB mellett 89 depó és több mint 2200 futár gondoskodik arról, hogy a csomagok a megfelelő szortírozást követően minél előbb eljuthassanak a címzettekhez. A házhozszállítás mellett 1700 átadópontból (GLS CsomagPontok és GLS Automaták) álló hálózatával a GLS ebben a szegmensben is országos lefedettséget kínál. A GLS futárszolgálat elérhetősége telefon: 06 (29) 886 700, weben: gls-group.com, e-mailen: info@gls-hungary.com. Rendelésének aktuális állapotáról az GLS csomagkövetés oldalon tájékozódhat.
Külföldre (ajánlott postai küldeményként)
A világon bárhova vállaljuk termékeink szállítását elsőbbségi postai küldeményként. Ilyenkor a kézbesítést a helyi posta végzi. Külföldre rendeléskor előre ki kell fizetnie weboldalunkon rendelését. Természetesen emailben értesítjük, amikor útnak indítjuk termékeit, és ettől az időpillanattól, országtól függően átlagosan 5-20 munkanap alatt kell megkapnia rendelt termékeit. A szállítás díja 2500 Ft 75.000 forint alatt, és ingyenes e fölött. További ismertető a globális szállítási lehetőségekről itt.
Külföldre (UPS futárral)
A világon bárhova vállaljuk termékeink szállítását UPS gyorspostai csomagként. Ilyenkor a kézbesítést a UPS helyi futárja vagy partnere végzi. Külföldre rendeléskor előre ki kell fizetnie weboldalunkon rendelését. Természetesen emailben értesítjük, amikor útnak indítjuk termékeit. A szállítási idő országonként eltérő, általában 1-5 nap szokott lenni. A szállítás díjat webboltunk mutatja a rendelés leadásakor, és a célországtól és a csomag súlyától függ.
Üzletünkben készpénz és bankkártya
Optikai üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni internetes rendelése átvételekor. A következő bankkártyákat tudjuk elfogadni üzletünkben: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.
Üzletünkben SZÉP kártya
Optikai üzletünkben SZÉP kártyával is tud fizetni a látásvizsgálatokért. Következő SZÉP kártya típusokat tudjuk elfogadni üzletünkben: OTP, MBH, K&H.
Üzletünkben egészségpénztári kártya
Üzletünkben Az MKB, OTP, Dimenzió, Generali, Medicina, Patika, Proviza, TEMPO, Újpillér, Vasutas, Allianz és Izys egészségpénztári kártyákat tudjuk elfogadni, és minden más egészségpénztári tag számára olyan számlát tudunk kiállítani, amit az egészségpénztárak elfogadnak. A számlát Önnek kell beküldenie annak az egészségpénztárnak, amelynek tagja, és az egészségpénztár a megfelelő formátumú számla beküldés után fogja Önnek megtéríteni vásárlását. Kérjük, a rendelés leadásakor minden esetben ügyeljen a megfelelő egészségpénztár kiválasztására, és a megfelelő adatok megadására. Ebben segíteni fog weboldalunk.
Futárnál készpénz vagy bankkártya: + 200 Ft utánvét
Ha saját címére kéri a rendelt termékek kiszállítását, és nem fizetett előre online, akkor partnerünk futárainál készpénzzel fog tudni fizetni. A futárcégek ígérete szerint valamennyi futárjuknál van működő bankkártya-terminál is, ahol Ön bankkártyával is tud fizetni. (A gyakorlat tapasztalatunk szerint ettől eltér.) Átvételkor aláírásával igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
Csomagpontokon készpénz vagy bankkártya: + 200 Ft utánvét
Valamennyi Pick Pack Ponton, Foxpost automatában, Postaponton, GLS CsomagPonton és GLS Automatában tud fizetni készpénzzel (kivéve a csomagautomatákat) és bankkártyával is. Kérjük, a bankkártyás fizetés elérhetőségéről tájékozódjon majd a rendelés leadása során. Az átvevőpontok választásakor oldalunk segíteni fog, és megmutatja, hogy melyik pontokon van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Interneten bankkártya (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)
Amennyiben ezt az opciót választja, úgy a rendelés leadása után átirányítjuk Önt kártyaelfogadó partnerünk (jelenleg a B-Payment Zrt és a Global Payments) oldalára, ahol Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard kártyákkal kifizetheti ki rendelését. A fizetés megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Dedikált ügyfélszolgálat áll rendelkezésére bármely kérdésével kapcsolatban a B-Payment weboldalán vagy a B-Payment telefonos ügyfélszolgálatán: 06 (1) 510 0707
Interneten PayPal (és általa AMEX): +500 Ft extra költség
Amennyiben ezt az opciót választja, úgy a rendelés leadása után átirányítjuk Önt a PayPal.com bejelentkező oldalára, ahol Paypal egyenleggel vagy akár American Express (AMEX) kártyával is fizethet.