Két kattintásos újrarendelés
Hogyan tudok két kattintással rendelést leadni "szokásos" termékeimre?
1. Bejelentkezés
Az egyszerű újrarendeléshez bejelentkezve kell lennie. (Az eOptika annyiban igyekszik megkönnyíteni ezt, hogy hosszú ideig automatikusan bejelentkezve marad a "szokásos számítógépén vagy mobiltelefonján', hacsak szándékosan ki nem jelentkezik.)
Ha mégis kijelentkezett, vagy másik gépről szeretne vásárolni, akkor be kell jelentkeznie. Regisztrált felhasználók a Bejelentkezés gombra kattintva tudnak belépni a regisztráció során megadott email címmel és jelszóval. (Az újrarendelés csak regisztrált felhasználóknak elérhető kényelmi funkció. Ha még nem regisztrált felhasználó, akkor kattintson ide és regisztráljon.)
2. Újrarendelés
Ezt követően kétféleképpen rendelhet újra:
- A jobb felső sarokban az "ÚJRARENDELÉS" gombra kattintva a legutolsó rendelését ismételheti meg. (Ez az első kattintás.)
- Vagy a Megrendelések menüpontban tudja megismételni bármely korábbi rendelését. (Itt láthatja az összes korábbi rendelését. A rednelés azonosítóra kattintva tudja megnézni, hogy mi is volt az adott rendelés tartalma. Ezt követően a zöld 'A kosár feltöltése a fenti termékekkel' gombra kattintva újra leadhatja ezen termékekre rendelését.)
3. Megrendelés megerősítése
Az 'eOptika Kosár' oldalon ellenőrizze szokásos számlázási és szállítási adatit, fizetési preferenciáit, és erősítse meg a megrendelést a második kattintással. (Ez a második kattintás.)
Az egész folyamat 1-2 percbe kerül, és mobiltelefonról is intézhető.
Amennyiben kérdése van, megköszönjük, ha kapcsolat@eoptika.hu email címünkön jelzi azt. Reméljük, hogy Ön is örömét leli majd kibővült szolgáltatásunkba és meglátogat minket budapesti optika szaküzletünkben is!
Baráti üdvözlettel:
az eOptika.hu csapata